Hvorfor lykkes noen B2B-bedrifter, mens andre stagnerer? «Hva skiller egentlig vinnerne fra dem som aldri når toppen?», spør Ashkan Parvizian i dette innlegget.
NoA henter to bransjeprofiler til styret NoA henter inn Aina Lemoen Lunde og Pernilla Wikman til styret.
To nye designere til Netlife Emilie Berget har tidligere jobbet i både Try og Noa Ignite, mens Jørgen Krokan Ledal hadde et internship i Netlife før han fikk fast jobb der.
Corporate Communications ansetter COO fra PwC Posisjonerer seg for videre vekst, og har ansatt Emilie Brandtzæg fra PwC som ny Chief Operating Officer (COO).
Rolf Alexander Valstad er ny salgsdirektør i Forte Digital – Vi skal hjelpe enda flere virksomheter med å finne sin styrke og realisere sitt potensial.
Tanker om 2025 og fremtiden «Det som er så fint med å mene og spå om fremtiden er jo at ingen arresterer deg om du sier noe som er feil. Her er det rett og slett høy takhøyde for eventuelle bommerter», skriver Jan Morten Drange i dette innlegget.
TikTok: Dette blir trendene i år Mener det er måten skal merkevarer klare å skille seg ut på TikTok i 2025.
Går fra Teknisk Ukeblad til TRY Innhold – En skarp innholdsrådgiver som raskt kan gå inn i komplisert tematikk for kundene våre, sier leder for TRY Innhold, Madeleine Strand.
Sindre Beyer: – 2025 gir grunn til optimisme «Velkommen 2025», skriver Sindre Beyer i dette innlegget og grunngir hvorfor han har troen på neste år.
Hvorfor skylder vi alltid på AI? «I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold? AI sin feil. Denne typen reaksjoner, som vi ser i debatten rundt Friele-kampanjen, er rett og slett en avsporing», skriver Fredrik Pettersson i dette innlegget.
Dette er de tre viktigste trendene nå Vi går inn i en verden med større usikkerhet. Da bør du hive deg på disse trendene, mener eksperten.
Lederskap på liv og død «Employer branding er ikke lenger et buzzord – det er et spørsmål om overlevelse. Ledere som ikke forstår dette, vil se sine organisasjoner smuldre opp i kampen om de beste hodene», skriver Grete Faremo.
Så mange betaler for å bruke Snapchat nå Tirsdag var det Snap Partner Summit. Dette er de viktigste nyhetene derfra.
Advania Norge har fått ny kommunikasjonssjef IT-selskapet har hentet inn Madeleine Vehre Navekvien som ny kommunikasjonssjef for Advania i Norge.