Mener «pinkwashing» er et økende problem Styrelederen i Bergen Pride mener flere aktører i næringslivet bruker regnbueflagget som symbol, uten å legge tilstrekkelig vekt på verdiene som flagget representerer. KOM24 har spurt flere selskaper om hva de mener om saken.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Sju fikk advarsler for brudd på regler om reklame, sponsing og produktplassering – Advarslene ble gitt i tilfeller hvor det tidligere enten var gitt veiledning om reglene eller det var så klare brudd at det var naturlig å reagere med sanksjon, sier Medietilsynets direktør.
Forte Digital ansetter leder for ny markedsføringssatsning Henter Agnete Tøien Pedersen fra Kahoot for å lede nysatsingen Forte Optimize: – Alt det jeg har gjort til nå i karrieren kommer sammen i ett punkt i det som nå blir Forte Optimize.
Mener norske markedssjefer har manglende fokus på nye kunder Halvparten av norske bedriftsledere oppgir i en ny, stor undersøkelse å ha hovedfokus på eksisterende kundemasse i stedet for å jakte nye – det bekymrer ekspertene.
Håkon Lofthus går fra toppstilling i Telia og blir daglig leder i tur.digital – En signering på et nivå over hva vi kunne forvente, sier styreleder.
Telia og Ice hylles av kundene for kostnadsfrie samtaler til Ukraina: – Et lett valg Både Ice og Telias siste Facebook-innlegg, formidler at telefonsamtaler til og fra Ukraina er kostnadsfrie. Telenors siste innlegg er et OL-innlegg som hyller norsk bronse.