Oskar Westerlin tar LinkedIn med storm: – Lei overfladisk sirkelrunk Norges største profil på TikTok og Snapchat, gjør comeback på LinkedIn med et klart budskap: Han er lei av overfladiske råd og vil dele konkrete strategier som faktisk fungerer.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
Haaland fronter ny «Godfisk»-kampanje for Sjømatrådet Her er Erling Braut Haaland på filmopptak med Norges sjømatråd og «Godfisk». I denne uken kan du se resultatet i en rekke mediekanaler her i landet.
Oskar Westerlin forsvarer boligreklame: – Ikke uansvarlig Influenseren forsvarer sin boligreklame etter advarsel fra Norges Eiendomsmeglerforbund. Mener kampanjen kan hjelpe unge inn på boligmarkedet.
Ut mot influenser-reklame: – I verste fall i strid med loven Flere influensere reklamerer nå for boligprosjekter, men Norges Eiendomsmeglerforbund fraråder sterkt denne praksisen. De mener forbrukere risikerer å bli utsatt for ubalansert og villedende markedsføring.
Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
Farvel til Facebook Det var én bestemt grunn til at Skatteetaten bestemte seg for å logge seg av Facebook: Personvern.
Eksperter om Frp-grep: – Forsøker å ta tilbake tolkningen Debatten om «stem Frp»-kommentarene i sosiale medier har rast de siste ukene. Vi spurte noen eksperter om hva de mener om partiets håndtering av saken.
Anklages for svindel: Endrer markedsføringen etter kampanje-fiasko «Nå skal vi justere på markedsføringsbiten før vi våger oss å gjøre noe sånt igjen!» skriver butikk-kjeden på TikTok.
Fagforbundet når ut til ungdom på TikTok – 70.000 følgere på ett blunk Det startet som et forsøksprosjekt, uten forventninger om viral suksess. Nå har Fagforbundet truffet en nerve på TikTok, forteller kommunikasjonsrådgiver Lars Helgerud.
Flere bedrifter omfavner TikTok-trender mens eksperter advarer TikTok-trenden sprer seg raskt – men er det på tide å gi seg mens leken er god?
Europris’ TikTok-hit skaper salgspanikk: Rives ut av hyllene Europris’ virale TikTok-video har sendt kundene ut i en kjøpefeber – nå tømmes hyllene for den populære krølltangen på rekordtid.
MER Marketing utvider etter TikTok-suksess Nyansettelser og utvidet tjenestetilbud er resultatet av uventet suksess.
Influensere opptrer som journalister på rød løper: – Utfordrende Influensere tar nå rollen som intervjuere og utfordrer tradisjonelle journalistiske normer.
TikTok-konto går viralt: – Hvis jeg ler, kommer jeg til helvete Reaksjonene er delte – noen synes innholdet er på kanten, mens andre finner det hysterisk morsomt.
TikTok blir en del av Wee.no sin markedsstrategi – Vi forventet ikke at TikTok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes.
Sebastian Solberg ut mot TV 2: – De synes jeg var for tjukk Influenseren anklager TV 2 for å ha redigert ham tynnere i promobildene, men kanalen hevder de bare har speilvendt bildet.