TikTok-trend gir ellevill etterspørsel Over natta ble frosne granatepler en av REMA 1000s mest etterspurte varer – og det hele startet på TikTok. Nå svarer dagligvarekjeden med både produktutvikling og tett overvåking av sosiale medier.
SATS anklages for villedende markedsføring Treningsformen Reformer Pilates trender i sosiale medier. Nå mener flere at SATS markedsfører det nye tilbudet på en villedende måte. Treningskjeden avviser kritikken.
Fikk TikTok-suksess da de droppet å bruke de store influenserne El-fluensere viser fram produktet deres for millioner på TikTok.
Ny kampanje speiler Oljefondet for å knuse myter Halve Norge frykter at skogen er i ferd med å forsvinne. Ved å låne litt av Oljefondets sterke kjennskap, lanserer Norges Skogeierforbund nå Skogfondet – «Norges grønne pensjonsfond».
Etterlyser strengere regler for tannkrem-markedsføring: – Kan være skadelig TikTok-tannlege Petter Gjessing Johnsen mener alle som reklamerer for hvitere tenner på tannkrem-tuben bør bli pålagt strengere rammer.
TikTok-topp til KOM24: – Vi kommer aldri i mål med sikkerhetsarbeidet TikTok kommer med endringer som skal gjøre det lettere for foreldre å følge med på tenåringers aktivitet på plattformen.
Blir Head of Content i Egmont People: – Nå kjører vi! Elise Bonilla rykker opp i Egmont People og får ansvaret for innholdssatsingen i byrået. Nå deler hun sine beste råd for å lykkes med innhold i en stadig mer uforutsigbar digital verden.
Olav i Widerøe gikk viralt på TikTok: – Vet ikke hvorfor det slo an sånn Videoen til flytekniker Olav Nilsen Bjormyr har fått flere hundre tusen visninger.
Går viralt på TikTok: – Dette er 10/10 markedsføring! En reklamevideo for Thon Hotel har gått viralt – nå vil folk fra hele verden sjekke inn hos TikTok-stjerna Yvonne Haagensen i Ålesund!
Hekt med ny TikTok-kampanje for Norges Skogeierforbund Kampanjen «Skogtok», som er utviklet av Hekt for Norges Skogeierforbund, skal knytte skogen til det som trender på TikTok.
Over 100 søkte på Sporveiens TikTok-jobb – nå er den besatt Sporveien vil lokke unge arbeidstakere med TikTok, men ikke alle mener det er nødvendig. Nå er stillingen besatt, og Martine Vatnar Rasmussen (20) har allerede skapt innhold med titusenvis av visninger. – Vi må være der de unge er, svarer Sporveien på kritikken.
Selene Fjellvang Lie er Årets Influenser: – Det føles helt tullete – Er det noe tull i systemet? spøkte influenseren før prisutdelingen. Noen timer senere sto hun igjen med VIXENs gjeveste pris: Årets Influenser.
Fikk flere jobbtilbud: – Videoen tok av mer enn jeg hadde trodd Etter en kreativ jobbsøkerreise har Ellinor Stenhammer landet drømmejobben hos Spoon. En video på LinkedIn ble publisert for å skille seg ut – og det fungerte.
Går fra P4 til Fjord Travel Norway Vilde Alfredsen har erfaring som SoMe-journalist i NRK, hvor hun bidro til å bygge Supernytt på TikTok til over 250 000 følgere. Hun kommer sist fra P4, hvor hun produserte innhold til deres sosiale medier.
Lastet ned RedNote – nå advarer eksperten: – Aner ikke hva jeg har sagt ja til TikTok-brukerne har funnet Rednote.
Norwegian glimter til etter influenser-drama: – Målet er ikke å henge ut noen Da influenser-tvillingene Vita og Wanda Mashadi havnet i en blits-krangel på restaurant, kastet Norwegian seg på med et humoristisk innlegg – som nå går viralt.
TikTok-veksten fortsetter – ingen plattformer bruker man mer tid på Du vet den følelsen når du er på TikTok og du føler du har skrollet i timevis? Du er ikke aleine om å ha det sånn.
Bygget byrådrømmen ved siden av full jobb: Nå går de «all in» Joachim Brinch og Charlotte Fischer Holm sa opp jobbene sine for å satse på sitt eget kreative markedsføringsbyrå, Adapté. Nå dokumenterer de reisen gjennom TikTok-serien «100 dager med Adapté».