POL sikrer sin første Sølvfisk for året med TINE-reklame Reklamefilmen «Skikkelig tilbake» for TINE gir POL sin første Sølvfisk for året. Filmen hyller nye generasjoner som velger å vende hjem og bidra i lokalsamfunnet – på ekte TINE-vis.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
Martin Ødegaard inngår samarbeid med TINE Til sommeren blir han å se på melkekartongene landet over, sammen med idrettsstjernene Guro Reiten og Karsten Warholm.
Hun blir ny konserndirektør for kommunikasjon og samfunnskontakt i TINE – Gleder meg stort til å ta med meg erfaringen fra andre næringer til TINE.
Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
Johanne Kjuus blir direktør for bærekraft i TINE – For noen ganger må man tørre litt mer, og være litt mer modig.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
Gir seg etter elleve år i TINE Camilla Heggelund går fra TINE, der hun har vært ansvarlig for flere av Norges største merkevarer, til konsulentselskapet NSB | Marketing Best Practice.
Ny brand manager i Tine: – Skal utfordre Q-Meieriene Tine henter Steffen Aabel for å riste sjokolademelk-markedet.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
Da Oscar Westerlin begynte å reklamere for YT tok det helt av – Det er veldig gøy å høre at Tine opplever en stor opptur etter all gratispromoteringen.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Flere aktører uttaler seg om omstridt praksis: – Har brent oss på dette før At samme leserinnlegg sendes ut med ulike forfattere skjer oftere enn vi vet, skal vi tro ekspert.
To aviser fikk samme innlegg fra ulike Tine-bønder: – Kommer til å fortsette sånn Rana Blad og Nordnorsk debatt mottok samme debattinnlegg, med to forskjellige avsendere.