Kobler øker prisene: – Alt vi har av kostnader flyr i været Annonse-leverandøren ser seg nødt til å ta mer betalt.
Kobler etablerer seg i Danmark – har alt sikret seg kampanjer for flere millioner – Endelig har vi gleden av å kunne tilby dem 3. generasjons kontekstuell markedsføring også i Danmark.
Det blir ikke noe vårrengjøring av dette «Alt ansvaret for å finne en løsning ligger ikke på norske annonsører, eller ANFO alene. Man kan allikevel ikke dytte bort det ansvaret man har», skriver Haakon Rølmann.
«Noe mer enn det vil være praktisk ganske umulig» «Å ivareta personvernet er en god sak. Vi i ANFO er opptatt av mye annet også. Dessverre klarer vi ikke å få inn alt som er viktig i en slik konkurranse».
På tide å feie for egen dør «Vi kan ikke vente på at de store tech-gigantene tar ansvar for personvernet. Norsk reklamebransje må gå i seg selv og sette personvernet på agendaen», skriver Tomas Torgersen.