Reagerer på valget av navn til ny storbank: – Kan være uheldig Ekspertene er delte i synet på den navnet til den nye storbanken.
Omdømmeekspert om KrF-bråket: – Det verste man kan tenke seg En offentlig toppkrangel var det siste Kristelig Folkeparti trengte nå, mener Tor Wallin Andreassen.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken? Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
Viaplay i krise: – Virker som de er på vei inn i en dødsspiral Strømmetjenesten Viaplay er inne i en tøff økonomisk periode. Står merkevaren deres i fare?
Narvesen får reklame-kritikk: – Kan ikke gjøre annet enn å legge seg flate Narvesen sier kampanjen spiller på humor og tar stressende hverdagssituasjoner på kornet: – Vårt mål var å få kundene til å trekke på smilebåndet og det vet vi at vi klarte, svarer de.
– De later som de er dumme for å få omtale Pressesjefen i Ringnes er ikke fornøyd med etiketten på «Oslo»-ølet.