Byrået prioriterer prisutdelingene knallhardt: – Gjør en grundig gjennomgang OMD gjorde det svært bra på ANFO Effekt. Torstein Rafgård sier de anser prisutdelingen som svært viktig, av flere årsaker.
Her er shortlisten til Young Lions Digital Etter en intens konkurranse har juryen valgt ut de beste bidragene som nå kjemper om å vinne den prestisjefylte prisen.
OMD ansatte ti på rappen og skal utvide repertoaret sitt: – Konkurransen er beinhard Også mediebyråene har opplevd tyngre tider i det siste. I OMD har de et klart mål om å tiltrekke seg de største talentene.
Flyktninghjelpen og OMD inngår samarbeid Gjennom et nytt pro bono samarbeid vil mediebyrået OMD bistå Flyktninghjelpen med strategi, rådgivning og plassering i eksterne kanaler.
Mediebyråsjefene: Slik blir 2024 Utviklingen i annonsemarkedet, de største utfordringene og mulighetene fremover. Her gir mediebyråsjefene sitt syn på 2024.
Andrea og Anna Karoline sikret seg tur til Cannes Lions Ved å unnlate kvinner i Norge å vippse på kvinnedagen vil Andrea Hopen og Anna Karoline Gamme trekke oppmerksomhet til kvinner som faktisk ikke har kontroll over egen økonomi.
TikTok i Norge: – Blir enklere å ha dialog, utfordre hverandre og samarbeide TikTok har etablert seg i Norge. Dette sier mediebyråene.
Reklameomsetningen fortsetter å stupe – en kvart milliard kroner borte på ett halvt år Juni ble litt bedre, men fortsatt renner pengene ut. Regner med at også høsten blir blodrød.
Medieprisen fikk dobbelt så mange innsendte caser i år enn året før: – En bragd å komme på shortlist – Mange svært solide caser som ikke nådde helt opp, sier jurygeneral Torstein Rafgård.