TikTok-trend gir ellevill etterspørsel Over natta ble frosne granatepler en av REMA 1000s mest etterspurte varer – og det hele startet på TikTok. Nå svarer dagligvarekjeden med både produktutvikling og tett overvåking av sosiale medier.
SATS anklages for villedende markedsføring Treningsformen Reformer Pilates trender i sosiale medier. Nå mener flere at SATS markedsfører det nye tilbudet på en villedende måte. Treningskjeden avviser kritikken.
Presenterte dårlige nyheter for bransjen: – Må se på virkeligheten Louise Barnekow og Mynewsdesk kom nylig med en ny rapport som ikke bare er hyggelig lesning for norsk kommunikasjonsbransje.
Dette må en CMO forberede seg på i 2025 Rollen som markedsdirektør, eller CMO, er i stadig endring. Hva bør man tenke på for å gjøre det best mulig til neste år?
Dette er TikTok-trendene som tok av i 2024 Året på TikTok har vært preget av alt fra kreative oppskrifter til spennende nyheter. Gen Z-slangen har inspirert den eldre generasjonen, og «The Muffin Man» har engasjert en hel verden.
Flere bedrifter omfavner TikTok-trender mens eksperter advarer TikTok-trenden sprer seg raskt – men er det på tide å gi seg mens leken er god?
Derfor har merkevarer som er flinke til å utnytte savnet stor suksess «Ikke alle forsøk på å bruke nostalgi treffer riktig», skriver Petter Wiencke.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Livet i det gjennomsnittliges tidsalder «Kreative næringer inkludert reklame, TV og musikk har blitt preget av klisjeer og mangel på innovasjon», skriver Peder Haugfos.
De fem viktigste tingene du må vite om sosiale medier i 2024 Hvilke kanaler øker, hva er trendene i de ulike kanalene og, ikke minst – hvordan bør du jobbe for å skille deg ut blant mengden?
Bisarr trend tar av: Fra ulykke til reklame Ulykker blir til markedsføring i den siste TikTok-sensasjonen.
Sosiale medier-trendene vi har troen på i 2024 «Vi tror at flere bedrifter vil revurdere sosiale medier-strategien sin i år», skriver Sara Strand.
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Anti kaster seg på TikTok-trend Hvor ofte tenker du på Romerike? Menn tenker overraskende ofte på Romerriket, om vi skal tro TikTok.
Disse trendene vil påvirke din SoMe-strategi framover Nordmenn bruker to timer om dagen på sosiale medier. Likevel har ikke alle bedrifter hentet ut potensialet som ligger der.
Ba om å få lage en TikTok til jobben – har fått 2,4 millioner visninger – Den har jo nesten gått viralt!
1200 markedsførere har svart: Dette er trendene de har mest tro på i 2023 Varsler kutt i markedsføring på Metaverse og AR.
Derfor ansetter TRY-huset egne TikTok-overvåkere – Vi ser hele tiden etter nye muligheter for å holde oss oppdatert, og dette er en investering vi ønsker å teste ut.