– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.
Kristiania-studenter deltok på Trigger Academy På Høyskolen Kristiania har studenter ved bachelorstudiet i Art Direction og Tekst for første gang fått opplæring i byråets arbeidsmetodikk.
Her jubler Hydro for sitt SABRE Awards-gull – Målet har vært å skape en etterspørsel i markedet. Det har vi lykkes veldig godt med.
Fikk PR-jobben «alle» ville ha: – Helt tullete 297 personer søkte på stillingen som PR-rådgiver i Visit Norway. Vetle Gjevestad Agledahl ble valgt blant dem og forlater dermed Trigger etter fire år.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Full jubel i Trigger: Nominert til årets byrå i Norden Årets London-tur kan bli svært innbringende for Trigger.
– Har selv opplevd å bli diskriminert i dialog med kunder Forholdene for kvinner har utviklet seg med årene, også innenfor PR- og reklamebransjen.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Trigger inngår samarbeid med Oslo-filharmonien Det internasjonalt anerkjente symfoniorkesteret får med seg Trigger på laget for å styrke posisjonen i Norge.
Diana Jandl von Hall er ny senior prosjektleder i Trigger Med over 25 års erfaring fra velkjente byråer er Diana Jandl von Hall nå klar for Trigger.