Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
– Litt som å ta en festrøyk når man egentlig har sluttet Trigger-Tone bytter ut mas og søppel med hytteliv, hundekjøring og nordlys – og holder seg til nyttårsforsettet som har gått fire år på rad, uansett hva!
Norsk reklame får internasjonal oppmerksomhet Triggers jobb for Havila Kystruten trekkes fram av AdAge.
Sandra Dvergastein blir PR-ansvarlig for Altibox, Ice og NiceMobil Hun skal bygge og styrke omdømmet til merkevarene.
Får orgasme på settet: – Det må være ekte, vi kan ikke fake det Fire kvinner ble filmet sekunder etter orgasme som en del av Trigger og Dr. Greve Phases’ nye kampanje.
Sykefraværet opp for fjerde år på rad. Dette sier byråene Tallene for folk som jobber med kommunikasjon går stadig opp, både blant kvinner og menn.
Trigger henter ny PR-rådgiver – Vi har høyt trykk om dagen og ser et stort behov for flere rådgivere som kan styrke fagmiljøet vårt ytterligere.
Slik feirer byråene julebord – men prislappen vil de ikke ut med Noen har innført tema, andre har strengt hemmelighold. Men ett spesielt spørsmål er det ingen som vil svare på.
Nå er de i gang med å samle inn svar til årets Teft-undersøkelse For 14. år på rad lanserer Teft Bransjeundersøkelsen.
Nyinnspilling av «Se ilden lyse» nominert til global musikkpris I forbindelse med relanseringen av Dale of Norways OL-genser fra 1994 spilte artisten SKAAR inn en ny versjon av den ikoniske norske låten «Se ilden lyse». Nå har nyinnspillingen blitt shortlistet til Music+Sound Awards 2024.
Trigger kan bli kåret til årets kreative byrå i verden Møter knallhard motstand fra noen av verdens største byrå.
Mekonomen tolker bil med Trigger i ny kampanje Mekonomen, kjent for sitt fengende slagord, ønsket nå å fornye seg gjennom en stor kampanje i samarbeid med Trigger, som er den første kampanjen på årevis.
Trigger staker ut ny kurs for Redningsselskapet Med verdens nest lengste kystlinje, og et stadig våtere og villere vær ser Redningsselskapet behovet for å styrke laget.