TRY stakk av med flest priser under Gullhaien TRY vant både gull, sølv og bronse i åpen klasse under den nye prisen Gullhaien, som hedrer kreativ bruk av kunstig intelligens i kommunikasjonsbransjen.
Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
– Sannsynligvis verdens mest unike reisemål TRY skal hjelpe Hurtigruten Svalbard med utvikling av merkevaren.
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
– Sjeldnere og sjeldnere at man klarer å engasjere folk Mads Krogh i TRY var svært fornøyd med å hente hjem flere gull for jobben de gjorde for Volkswagen.
Her er shortlisten til Young Lions Digital Etter en intens konkurranse har juryen valgt ut de beste bidragene som nå kjemper om å vinne den prestisjefylte prisen.
Fra lederstilling i TRY til topplederjobb i Inspirit Maiken Sørensen går fra stillingen som leder for rådgiverne i TRY Råd til topplederjobb som salgs- og markedsdirektør i teknologiselskapet Inspirit. Hun tiltrer stillingen 1. mars.
Dette går pengene fra Gullblyanten til: – Det koster å arrangere Det koster å sende inn bidrag til Gullblyanten. Benedikte Løvdal i Kreativt Forum forklarer hvor pengene tar veien.
Slutter som kreativ leder i TRY Opt – Dette er hennes nye jobb Elke Vindenes slutter etter nesten åtte år i TRY.
TRY går inn i strategisk partnerskap med Voyado Byrået ønsker å styrke sin posisjon innen teknologi og digitale kundeopplevelser.
Dette sier konkurrentene om First House sin Kongsberg-satsing – Jeg er bekymret for mangelen på forståelse mellom politikken og næringslivet.
Er Gen Z virkelig vanskeligere å lede? Dette svarer de unge selv Er de krevende, eller bare tydelige på hva de vil? Og har de lav arbeidsmoral – eller har de lært å sette grenser? Etter at flere byråledere i kommunikasjonsbransjen delte sine erfaringer om Generasjon Z, svarer nå de unge selv.
TRY står bak Dyrebeskyttelsens nye kampanje Dyrebeskyttelsen Norge har, med pro bono-hjelp fra reklamebyrået Try, laget en informasjonskampanje om kastrering og ID-merking.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
Skal gjøre teknologi og realfag tilgjengelig for enda flere TRY og VilVite inngår strategisk samarbeid
Dette sier bransjetoppene om hvordan det er å lede Gen Z Gidder ikke jobbe? Eller gidder ikke jobbe meningsløst? Slik beskriver byrålederne Generasjon Z.