TRY Design med to nyansettelser – Dette er to designere vi har fulgt med på og ønsket oss i flere år – og som endelig har kommet til oss.
Duoen fra TRY Reklame skal representere Norge i Young Lions Digital Mathias Sandvik og Hallvard Vaaland skal representere Norge i Cannes i juni.
Han møtte motstand internt. Men Kjetil Try mener dette valget er det viktigste han har tatt: – En genistrek Kjetil Try forteller om hvorfor han ikke ville ha mailadresser, hvorfor han la ned mobilforbud på kontoret, hvorfor en av landets mest suksessrike forfattere er TRYs lykketroll og om hva som kanskje er det viktigste kjøpet som har gjort TRY til landets klart største kommunikasjonshus.
TRY Design står bak Kredinors nye identitet: Fra nifst til imøtekommende Den nye identiteten skal bidra til mindre stress og uro.
TRY Design henter design-topp: – I toppsjiktet blant merkevarestrateger Styrker laget med Helen Holthe fra Scandinavian Design Group.