Slik skal en liten cola-produsent fra Sandefjord ta nye markedsandeler Lokale Grans Bryggeri tar opp kampen med en ny digital strategi
Her er shortlisten til Young Lions Digital Etter en intens konkurranse har juryen valgt ut de beste bidragene som nå kjemper om å vinne den prestisjefylte prisen.
TRY Opt fortsetter som mediebyrå for TV-aksjonen etter rekordår Årets TV-aksjon går til inntekt for Atlas-alliansen.
Slutter som kreativ leder i TRY Opt – Dette er hennes nye jobb Elke Vindenes slutter etter nesten åtte år i TRY.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
– Facebook har en del unike funksjoner De som kjøper og plasserer reklame i norske byråer har fortsatt stor tro på Facebook som kanal i årene som kommer.
Bare en norsk finalist i årets TikTok Ad Awards VITA og TRY Opt er med og kjemper i utvidet svensk mesterskap i TikTok Ad Awards.
Martech-selskapet bytter navn: – Beholder arven, men gjør det mer norsk Lighthouse8 bytter navn til Fyr.
En avgjørende plattform for merkevarebygging blant unge «Forståelse og dyktig bruk av TikTok er ikke bare nyttig – det er avgjørende. », skriver Elke Vindenes og Andrea D. Hugvik.
Slik jobber TRY med TikTok – Vi tilbringer så mye tid på TikTok, så det er naturlig at denne sosiale plattformen også spiller en rolle i formingen av internettkulturen.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
Birgit Skarstein med nytt merkevare-samarbeid Trondheimsbyrået Berre har utviklet og produsert kampanjen «Vi må snakke om kylling» for REMA 1000-eide Norsk Kylling.