GKs gull-reklame går verden rundt: – Man mister ikke hodet av den grunn Fikk bønder til å åpne seg opp om sin største uro.
Noen velger Yoga for meditasjon – Trygve velger krabbefiske med hyssing og klype – Hvis alt annet feiler så skal jeg åpne en krabbefiske-retreat der folk kan finne seg sjæl.
– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?
GK vinner Amedias første «Tett På» GKs kampanje for Opel er kåret til den beste reklamen i Amedia Marked sine lokale medier for første tertial.
Fem norske IN2 Sabre Awards Fire norske byråer vinner hver sin IN2 SABRE, Geelmuyden Kiese stikker av med flest med sine to.
Ole Henrik og Trygve er GKs Dream team: Involvert i 13 av GKs 14 nominasjoner – Vår styrke er at vi utfyller hverandre veldig godt, også ansvarsmessig.