Jubileumssesong for Bloggerne og fem nye profiler Denne høsten kommer «Bloggerne» tilbake og feirer den 20. sesongen av den populære dokusåpen.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
Ny senior kommunikasjonsrådgiver i NHO Den tidligere TV-journalisten og kommunikasjonssjefen startet i sin nye rolle 1. desember.
Oskar Westerlin anklaget for skjult reklame i «Forræder» Skjult reklameanklager og Medietilsynets klare reaksjoner.
Mills og TV 2 rekordtidlig ute med nytt samarbeid – TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.
Skal samarbeide om annonsesalg i Norge Disney+ og TV 2 utvider sitt samarbeid ytterligere når TV 2 fra 1. november får eksklusivt ansvar for annonsesalget for «Standard med reklame» i Norge.
Lene Mykjåland slutter i NRK – blir kom-sjef i Toppfotball Kvinner Etter seks år i kommunikasjonsbyrå og mediehus, går hun nå inn i stillingen som medie- og kommunikasjonssjef i Toppfotball Kvinner.
Stendi får pepper for stillingsannonse – søker «talentløse idioter» Ikke alle er like fornøyde med deres forsøk på humor.
Avslører nye «Bloggerne»-profiler Aurora og Amalie er nye profiler når Bloggerne er tilbake med sin 19. sesong!
Reagerer på 24 fitness-reklame: «Tired of being fat and ugly? Just be ugly!» – Felles for denne typen markedsføring er at det er et usunt kroppsfokus, som fremmer urealistiske idealer fremfor å fokusere på at kropper er flott i alle farger og fasonger, forteller klinisk ernæringsfysiolog, Tine Sundfør.
Podimo henter podkast-duo – Livet fortsetter, selv som gift og det er like mange utfordringer i hverdagen, forteller ekteparet bak podkast-suksessen.
DNB blir hovedsponsor for VM i snøsport: – Ser fram til å jevne ut forskjellene Forskjellen på premiepenger på et VM for parautøvere og et VM for olympiske utøvere er opp mot 10 millioner kroner, har DNB regnet ut.
Flere profilerte ambassadører bekreftet til Kreftforeningen – Det er viktig at de vi har med oss er samfunnsengasjerte, troverdige og dyktige profiler som folk hører på og ser opp til, sier spesialrådgiver i Kreftforeningen, Sofia Storhaug.
Norse Atlantic Airways har hentet inn Norwegians gamle kommunikasjonssjef Lasse Sandaker-Nielsen blir ny direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt.
Byråleder tror de fleste virksomheter har medarbeidere som møter veggen – Du må be om hjelp, sier Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen.
Aker betalte Chuck Norris 1,7 millioner kroner for å stille opp i reklamefilm – Han gjør ikke så mye kommersielle samarbeid og er kjent for å være «picky».