Her er GK-toppen på Trump-møte i USA Kjendiser og politikk på programmet når Geelmuyden Kiese tar med kunder på tur til USAs østkyst.
Kaprer drømmejobben i USA – nå utfordrer hun norske kreatører til å tørre mer Sollin Sæle gikk fra Oslo til reklamegigantene i New York. Nå vil hun hjelpe flere norske kreatører med å drømme stort.
Valgstrategen besøkte Venstre. Slik mener han norske og amerikanske velgere er like Spesielt én ting fungerer nesten overalt, ifølge Matthew McMillan.
Ekspert om Trump-retorikk: – Hvis du tror det går an å gjøre det samme i Norge, tar du feil I natt møttes Donald Trump og Joe Biden til debatt på CNN. Eksperter omtaler seansen som vond å se på, og mener norske politikere ikke bør se til USA for inspirasjon.
Stemmer over TikTok-forbud Representantenes hus i USA skal stemme over et lovforslag som vil tvinge videoappen TikTok til å kutte båndene til kinesiske eiere – eller bli forbudt i USA.
Sveinung slutter i jobben som kom-ansvarlig for å sykle i USA: – Håper på noen kaffekopper før jeg drar Sveinung Skjong-Arnestad sier han alt i alt har fått mye støtte for beslutningen sin.
Meta skal begrense eksponeringen for unge Meta skal innføre begrensninger for hva ungdommer får se på sine plattformer.
PR-gründer selger til USA McDonald's-prosjektet var utgangspunktet for partnerskapet mellom Boldt og BPI.
Hill & Knowlton overtar Washington-seminaret Kjell Terje Ringdal gir stafettpinnen videre til verdens eldste kommunikasjonsbyrå.
Meta vil merke AI-generert politisk reklame AI-generert politisk reklame på Facebook og Instagram skal nå merkes i USA.
X vil tillate politisk reklame Avgjørelsen kommer etter at X, tidligere Twitter, så annonseinntektene mer enn halvert siden Elon Musk kjøpte selskapet.
Dette var sosiale medier-året 2022 2022 har vært et begivenhetsrikt år i sosiale medier. Mye har handlet om Elon Musk og Twitter, men det har skjedd en del med de andre plattformene også. Store produktinnovasjoner har vi sett lite til, men 2022 vil nok ble husket som året da alle skulle bli mer lik TikTok.
Tidenes PR-katastrofe eller internetfenomen? Kunde hevder han fant rekehale og rotteavføring i kjeks – Produsenten hevder det var sukkerklumper Det hele kunne trolig ha vært avverget, men nå har toget helt kjørt av skinnene.
Flere annonsører stoppet TV-kampanjene da Kongressen ble stormet Et mediebyrå forteller at flertallet av kundene har stoppet annonsering på TV og digitale kanaler de neste 24-48 timene