Clear Channel vant ny kontrakt med Rogaland Fylkeskommune Clear Channel blir med i et pionerprosjekt som har som mål å redefinere kollektivtransporten i Norge.
Tyveri ble reklamekupp for Gilde: Fikk tilbake stjålet pølsepakning Saken om den forsvunnede pølsepakka er endelig løst!
Tyver stjeler Gildes utendørsreklame – lokker med finnerlønn Gilde kjenner ikke identiteten til de som har stjålet reklameplakatene, eller hva som var motivet bak, men har noen teorier.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.
Lederskifte i JCDecaux Norge Gisle Holst Roness tar over roret for JCDecaux - Øyvind Markussen trer til side.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.
Clear Channel jobber med Pride 365 dager i året – Vi har blitt bevisst på hvordan vi i fremtiden skal omtale og invitere til våre arrangementer. Et enkelt, men viktig steg for Clear Channels mangfoldsarbeid, sier Dennis Højland Nyegaard.
JCDeacux med sin mest omfattende kampanje noensinne Står bak installasjonsserien til Prime Video Star Trek Picard.
Fasett Oslo med morsomt stunt: Prøvde å «stjele» ansatte fra Hyper Lagde verdens minste utendørsreklame i helgen.
Clear Channel utvider kunstens virkeområde – Velger å inngå partnerskap og initiativer der vi kan bidra til at folk føler seg trygge, involvert og inkludert i byen.
Clear Channel tar i bruk Ad Layer – Dette gir annonsørene enorme muligheter, sier Nyegaard i Clear Channel.
I januar ble han sjef for utendørsreklamegiganten. Slik har 2020 vært for Clear Channel – Etter den 12. mars gjenoppfant vi oss selv på flere områder.