Favoritt-isen til Jean-Yves har du antageligvis ikke smakt Kommunikasjonssjefen klinker til med et veldig spesifikt svar.
9 av 17 byråer stilte seg bak pitch-regler samtidig som de deltok i omstridt anbudskonkurranse Hyper gikk til topps i konkurranse om stor kontrakt med Vann- og avløpsetaten.
Hyper vant i konkurranse med 16 andre byrå Hyper skal levere reklame- og kommunikasjonstjenester til Vann- og avløpsetaten i Oslo de neste to årene.
Høres ut som det trengs Plumbo «Vann & Avløpsetaten henges ut til tørk – no pun intented. Men først en gratulasjon til vinneren i konkurransen, Hyper!», skriver Knud Fahrendorff.
Kritisk til omfattende anbudsrunde fra offentlig etat: – Problematisk Vann- og avløpsetaten fortalte ikke hvor mange som deltok i kampen om en stor reklame-kontrakt. Etaten forsvarer gjennomføringen, og mener det er uproblematisk.
Stor effekt med SMS-kommunikasjon – 97 prosent svarer at de opplever det som positivt å få viktig informasjon fra kommunen gjennom SMS, sier kommunikasjonssjefen i Vann- og avløpsetaten i Oslo kommune.
Oslo sliter med stor vannmangel: Slik jobber kommunen med kommunikasjonen for å få folk til å bruke mindre vann – Vi ønsker ikke å legge restriksjoner på Oslos innbyggere, så dette er en påminnelse om at situasjonen er alvorlig. Og det vil i hvert fall vare fram til 2028, sier kommunikasjonssjefen i Vann- og avløpsetaten.
Hva skjer hvis vannet i Oslo blir borte? Dette er hvordan kommunen jobber med å få oppmerksomhet rundt noe «ingen bryr seg om» «Historien om Oslo uten vann» har vært viktig i arbeidet for å skape felles forståelse og for å kunne formidle fagstoff på en enkel måte.