KOM24 og Retriever lanserer Den store kommunikasjonsprisen – Vi vil at dette skal bli en viktig kåring for offentlig og privat sektor i årene som kommer.
Fra burger til bonde Veronika Skagestad forlater jobben som kommunikasjonssjef i McDonald’s i Norge, og går til Felleskjøpet Agri.
McDonald’s viser seg fra sin styggeste side – Budskapet «Take away your take away» er ment som en vennlig påminnelse til våre gjester om å kaste søppel riktig, men forsøplingsproblematikken er sammensatt og krever en helhetlig innsats for å nå målet om redusert forsøpling, sier kommunikasjonssjefen.
Veronika jobber med kommunikasjon i McDonald’s - dette er hennes store lidenskap i arbeidet – En av de viktigste tingene vi gjør er å vise hvordan kommunikasjonsavdelingen leverer på virksomhetens overordnede strategi og mål, sier hun.
Beskylder McDonalds og NorgesEnergi for sportsvasking: – De bruker mer penger på å fortelle hva de gjør, enn å faktisk gjøre det – De dyrker sin egen merkevare, men har ikke tatt regningen for å få være med på det.