Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
– Det er ikke ulovlig det Viaplay gjør, men de mister moralsk troverdighet Reaksjonene er sterke etter at det ble kjent at Viaplay har sikret seg rettighetene til å vise Ronaldo i Norge. Flere eksperter mener det kommer til å blåse over.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Eli Ponsonby blir ny markedsdirektør i Viaplay Kommer med bred erfaring fra både mediebyrå- og mediebransjen.
Bærekraftbarometer: T-banen til topps, Sbanken stuper dramatisk Sporveien vinner Bærekraftprisen for femte gang, mens Sbanken opplever det største fallet noensinne registrert i Norsk Bærekraftbarometer.
Streaming med reklame øker stort i Norge Norske husholdninger kjøper i stadig større grad streamingtjenester med reklame.
Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.
Hekt henter Line Vee Hanum som partner og seniorrådgiver Hanum startet 2. januar og er allerede godt i gang med ulike prosjekter og kundeteam.
Disse vant priser på årets Gullskjermen Gullskjermen ble arrangert for andre gang på Deichman Bjørvika i Oslo.
Erik Sæter hyller influenser-samarbeid – mener norske byrå henger etter Kjendisen ble invitert til Budapest i forbindelse med finalen i Europa League.
Viaplay i krise: – Virker som de er på vei inn i en dødsspiral Strømmetjenesten Viaplay er inne i en tøff økonomisk periode. Står merkevaren deres i fare?
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Nicklas gjør comeback i TV 2 - er ny kommunikasjonsansvarlig for sport – I denne stillingen får jeg kombinere min store lidenskap for sport og idrett med faglig kunnskap og erfaring.
Henrik Alfheim vender tilbake til reklamebransjen Kunne ikke takke nei TIL NXT: – Åpenbart truffet en nerve i dagens marked.
Sendte gravøl til influensere som promo for TV-serie Gikk for et utradisjonelt format da de skulle markedsføre en TV-serie.
JCDecaux skrur ned lyden på Premier League-reklame etter flere klager Innrømmer at lyden har vært for høy på Viaplays Premier League-reklame. Nå tar de grep.
Nicklas Storeng Smelror går fra Geelmuyden Kiese til Viaplay Kommer tilbake til mediebransjen etter halvannet år i byråverdenen.