– Har rett og slett blitt mye vanskeligere å være CMO enn tidligere Ricardo Cuilenheim i dentsu står bak det faglige opplegget i Veivalg 1. Deltakere fra flere ulike byråer får bryne seg på oppgaver og diskutere problemstillinger sammen.
Vipps leker med språket i Sverige – utfordrer konkurrenten med humor Vipps inntar Sverige med en leken kampanje – og har allerede sikret seg stor synlighet på begge sider av grensen.
Bytter ut Foodora med Vipps MobilePay Tidligere Foodora-leder Elisabeth Marie Myhre går til Vipps MobilePay.
Dette skjedde da Vipps skulle snakke på engelsk: – Lett å ende opp med «corporate bullshit» Vipps har en tydelig visjon om hvordan de skal opptre når de kommuniserer, både innad og utad.
Vipps satte omdømme-rekord: – Har en ambisjon om å nå enda høyere Vipps-sjef Rune Garborg er storfornøyd med at de er landets best likte virksomhet. Men han tror fortsatt det er rom for forbedring.
Traction 2024: Dette selskapet har best omdømme i Norge - se hele listen Vipps troner øverst på listen i 2024.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Vipps opplevde sin verste nedetid: – For oss er dette alvor, men vi liker å legge til en lekenhet i all vår kommunikasjon – Kan man si unnskyld på en kul måte?
Kari Kjær går fra WergelandApenes til Vipps MobilePay Går inn i Vipps MobilePay sitt kommunikasjonsteam.
Annonser i Vipps: – Har fått tilbakemeldinger fra brukere som ikke setter pris på reklame Vipps har tatt i bruk annonsering i appen for å øke inntektene.
Vipps og Oculos skal samarbeide om kundeklubb i butikk Vil gi merkevarer en helt ny og målrettet måte å kommunisere på.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Asbjørn må velge mellom rolig påskeidyll eller afterski med raske briller og en pinne – Et vanskelig valg mellom det beste fra to verdener.
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.