Rentenerver i reklame-Norge: – Om kaken krymper, tar vi en større bit! I dag får vi vite om renten går ned, blir som i dag eller i verste fall kommer til å gå opp. I reklamebyråene venter man i spenning.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
– Facebook har en del unike funksjoner De som kjøper og plasserer reklame i norske byråer har fortsatt stor tro på Facebook som kanal i årene som kommer.
Altibox sørger for julestemning sammen med Netflix og Delara Har produsert følelsesladet musikkvideo og julehilsen med Delara bak pianoet i forbindelse med lanseringen av Snøsøsteren på Netflix.
WAL avslører hvordan de fikk idéen til gulljobben WAL stakk av med gull og sølv for sitt arbeid med lydbok-appen Fabel.
Hun blir ny leder for innhold i WAL Matilda Larsson har tidligere jobbet i På(fyll) og Dentsu. Nå er hun klar for lederrolle i WAL.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Ble årets merkevarepodkast: – Stor fjær i hatten for WAL WALs prisvinnende podkast markerer et viktig steg for kommersielle podkaster i merkevarebygging, sier Christian Bernt i WAL.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Vil nå 1,5 millioner nordmenn med kampanje om Norges gambling med naturen Gjennom kampanjen Deep Sea Betting vil Greenpeace skape oppmerksomhet rundt Norges gambling med naturen.
Menn tjener best i dette byrået: Men sjefen mener det er unyansert Sliter med å rekruttere kvinner inn i de best betalte jobbene.
Hverdagen som frilanser i krisetider: – Mange om beinet To frilansere forteller om en ulik arbeidshverdag i to ulike deler av bransjen.