Nå er PR-rådgiveren tilbake i rampelyset Savnet etter kicket med livesendinger ble for sterkt for Carina Olset Hovda.
PR-rådgiver skal lede OL-sendingene på TV Til vanlig selger hun råd til betalende kunder, men nå skal Carina Olset Hovda gjennoppta gamle kunster.
Går fra Warner Bros. Discovery til NPG Sport & Communication Torbjørn Årsland melder overgang fra Warner Bros. Discovery til det nyetablerte sportsbyrået NPG Sport & Communication.
Warner Bros. stuper etter skuffende TV-reklamesalg Aksjekursen faller etter presentasjonen av regnskapstallene.
Jenny Berggren går til Warner Bros. Discovery - blir ny nordisk sjef for PR og markedsføring – Konkurransen om folks oppmerksomhet har aldri vært tøffere, men ved å styrke teamet vårt er jeg sikker på at vi vil lykkes med å få vår sterke portefølje av innhold til å skille seg ut.
Tidligere Discovery-topp blir partner og rådgiver i NPG Sport & Communication: – En drømmesignering Bytter ut konfetti og champagne med brødskiver og leverpostei på Ullevaal: – Forhåpentligvis får jeg brukt hele mitt erfaringsspekter i dette arbeidet.
– Ingen pris vi ønsker oss Discovery har hatt møte med Press etter at de ble nominert til årets Gullbarbie.
Discovery om å bli nominert til Gullbarbie: – Kanskje vi skulle brukt mindre kropp og mer varme i markedsføringen Press - Redd Barna Ungdom mener Ex on the beach er en klar kandidat til å vinne versting-pris. Discovery mener kritikerene ofte ikke har sett programmene.
«Insta-snekker» begynner året med 16 ukers helvete Mads Clemmetsen er en av seks kjendiser som skal trenes og loses av tidligere langrennsløper Martin Johnsrud Sundby og klinisk ernæringsfysiolog Anette Skarpaas Ramm, på TVNorge: – 16 ukers helvete har vært beinhardt, mye hardere en jeg kunne forestille meg.
Discovery får advarsel for å eksponere Joker unødvendig mye i 71 grader nord: – Vi er i all hovedsak ikke enig, svarer kanalen Medietilsynet mener den aktuelle episoden fremstår mer som et reklameinnslag enn produktplassering.