Mediebyråsjefene: Slik blir 2024 Utviklingen i annonsemarkedet, de største utfordringene og mulighetene fremover. Her gir mediebyråsjefene sitt syn på 2024.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
Glemmer vi produktet? Glemmer vi at produktet er en av våre viktigste kommunikasjonskanaler i en urolig tid med reduserte markedsbudsjetter?
Christine og Alexander skal lede SoMe-arbeidet i Group M Nexus – Vi mener at det er to områder som betyr like mye
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.
Wavemaker blir nytt mediebyrå for Posten og Bring – Vi er veldig stolt og fornøyde med å ha vunnet Posten og Bring.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
En verden uten cookies er en bedre verden for oss alle Cookies har på godt og vondt blitt en del av det moderne internett, men snart kan det være slutt på dem.
Wavemaker henter nye ansikter fra Whydentify og The Body Shop Wavemaker ansetter ny Account Director og Social Media Manager.