Tross bråk i toppen lover nå Narify lansering Nyig ble det kjent at den daglige lederen hadde gitt seg etter uenighet med resten av ledelsen. Nå blir verktøyet lansert på markedet.
Whydentify med KI-prosjekt for Hydro: – Skremmende godt Med HeyGen kurser Hans Petter Stub Hydro-ansatte på fire språk med nærmest perfekt lipsync, men advarer om risikoene ved KI-verktøyet.
Whydentify kjøper seg inn i byrået Frantz Skal gjøre den tradisjonelle medierådgivningen enda mer datadrevet.
Ikke fri på første date «Denne kortsiktige tankegangen til arbeidsgivere er skadelig, på mer enn én måte», skriver Hans Petter Stub.
HR kan employer, men ikke nødvendigvis branding «Resultatet av manglende kommunikasjonsfaglig ekspertise ser vi daglig», skriver Hans Petter Stub.
Ambassadører jobber ikke på dugnad «Arbeidsgiver ville gladelig betalt for denne type annonsering, så hvorfor skal man forvente å få det gratis av sine medarbeidere?», skriver Hans Petter Stub.
I år skal den beste stillingsannonsen kåres på Magnet Awards – Her håper jeg vi får noen fabelaktige bidrag fra små virksomheter som ellers ikke kan konkurrere med de store, sier årets jurygeneral Hans Petter Stub.
Whydentify henter Lise Fischaa fra Randstad – Når det kommer til faget employer branding mener jeg det er få miljøer som kan måle seg med Whydentify.
Flere byråer resirkulerer Triggers gjenbrukskalender McCann Oslo var det første byrået som slang seg med på kalender-trenden.
Jurygeneral Hans Petter Stub fikk æresprisen i Magnet Awards – Hans tanker er originale tanker ment for å flytte bransjen fremover, lyder begrunnelsen.
Rekordmange bidrag til Magnet Awards – Bredden blant de innsendte casene har vært stor, og det gjør juryens arbeid langt mer spennende og dermed også mer krevende, sier fagdirektør i ANFO Håvard Kvernaas Bakken.
Delte meninger om Varde Hartmarks svar på Nordvik-reklamen – Morsom og håpløs – I utgangspunktet synes jeg reklamen fra Nordvik var helt håpløs. Men jeg synes ikke Varde Hartmark kommer noe bedre ut av det, sier Hans Petter Stub i Whydentify.
Wavemaker henter nye ansikter fra Whydentify og The Body Shop Wavemaker ansetter ny Account Director og Social Media Manager.