Widerøe kaster seg på gull-kok i Bergen med morsom kampanje Kaster seg på gullfeberen som herjer i Bergen.
Mette Øyen blir ny markedsdirektør i Havila Kystruten Havila Kystruten styrker ansetter Mette Øyen som ny markedsdirektør. Samtidig starter Aleksander Røynesdal i rollen som ny finansdirektør.
Widerøe feirer: Vil la alle 90-åringer fly gratis med dem Widerøe, Norges eldste flyselskap, feirer i år 90-årsjubileum, og inviterer i den anledning resten av Norges 90-åringer med på tur.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Tror Norwegians Widerøe-oppkjøp vil få konsekvenser for SAS Norwegians oppkjøp av Widerøe er en symboltung handling, mener ekspert.
Ringnes om Freia-boikotten: – Forståelig at folk engasjerer seg Kommunikasjonssjef i Ringnes, Nicolay Bruusgaard, vil ikke mene noe særlig om boikotten av Freia-produkter.
Widerøe om VM-sponsing: – Skulle vi tatt avgjørelsen i dag kan det tenkes at vi hadde gjort en annen vurdering Til tross for at mange skygger banen har noen aktører valgt å opptre som annonsører i medienes VM-dekning. Likevel vil de ikke assosieres direkte med mesterskapet i Qatar.
Widerøe viderefører «verdens vakreste steder» I samarbeid med Morgenstern og Bacon, følger Widerøe opp fjorårets kampanje med flere lokalreklame-inspirerte reklamer for sine destinasjoner.
Skal redde verden med nytt emnefag på Handelshøgskolen i Bodø – Bærekraftsrapportering blir en viktig del av utdannelsen og kommer til å få en stor rolle i fremtiden.