TRY med global kampanje for WWF Mens verden venter på å feire nye sportsrekorder under OL i Paris, setter WWF International og TRY søkelyset på rekordene vi ikke har lyst til å slå.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
CICERO henter fra Røde Kors Heidi Katrine Bang skal styrke det strategisk kommunikasjonsarbeidet hos klimaforskningsinstituttet.
Nord DDB henter fra TV-aksjonen: – En god match for oss Guri Berndtsson Sanders blir ny rådgiver i reklamebyrået.
Ina sendte en uheldig mail til feil person – Jeg videresendte en ekstern møteinnkalling til en kollega med en følgetekst hvor jeg ba henne godta møtet slik at vi ble kvitt den plagsomme typen. Problemet var at svaret mitt også gikk til ham.
– Vi ønsker å få på plass tydeligere rammer rundt vårt bærekraftsarbeid Helthjem, Morgenlevering og Distribution Innovation har signert Grønnvaskingsplakaten.
Dette mener pressesjefen i WWF er det vanskeligste med klima- og miljøkommunikasjon – Jeg kjenner det jo på meg selv også, noen ganger føler jeg meg så overveldet av alt rundt meg at jeg bare må stenge ute alle dårlige nyheter.