EM-stunt med 32 printannonser på 32 dager: – Vi angret litt etter 10-12 dager I sommer var Oda på ballen og fristet fotballsultne nordmenn med stort utvalg og dagsaktuelle startellevere gjennom hele EM.
Kreatørduo går fra NORD DDB til Pol – Pol er tross alt et av Norges mestvinnende byråer gjennom tidene.
Nord DDB sikret seg gullkontrakt med Visit Norway Stakk av med avtale som Trigger har hatt i flere år.
NORD DDB og Ice stikker av med årets første Sølvmikken Januar-vinneren applauseres for at radio tar konseptet fra tv-kampanjen til Ice, og gjør det til sitt eget.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Tante Randi ga Mangfold et ansikt - lagde Norges mest imponerende CV Mangfold har bidratt til å dele ut fire millioner kroner til tiltak i 16 virksomheter.
Slik forvandlet Tante Randi ordet «mangfold» til en faktisk person – Når ordet mangfold blir til en faktisk arbeidssøker, står ikke handlingen alltid i stil til holdningen, sier det kreative teamet bak kampanjen.