Fikk TikTok-suksess da de droppet å bruke de store influenserne El-fluensere viser fram produktet deres for millioner på TikTok.
Er Gen Z virkelig vanskeligere å lede? Dette svarer de unge selv Er de krevende, eller bare tydelige på hva de vil? Og har de lav arbeidsmoral – eller har de lært å sette grenser? Etter at flere byråledere i kommunikasjonsbransjen delte sine erfaringer om Generasjon Z, svarer nå de unge selv.
Maiken skal koble helt ut i sommer: – Skal ikke vite hvilken dag det er – Det er verdens beste feriefølelse.
Har du sett hva produktet ditt kommuniserer i det siste? «Du har kanskje hørt at du ikke skal dømme en bok etter omslaget? Sannheten er at du gjør det likevel, enten du liker det eller ikke», skriver Helga Tjelta Mørk.
Gir seg som kreativ leder i Easee - får samme rolle hos konkurrenten Tommy Ellingsen avviser at han forlater et synkende skip: – Alle tror jeg forlater Easee etter alt de har lest om selskapet i mediene, men det er ikke tilfellet.
Zaptec lanserer globalt kommunikasjonskonsept Setter humor på flere velkjente utfordringer i ny global kampanje.
Lagde spilleliste-jobbannonse: – Jeg spør aldri først, jeg bare viser resultatet – Vi ville «uppe» gamet i rekruttering på Linkedin, sier innholdsprodusent i Zaptec.
Red Dot til norsk teknologiselskap for kommunikasjonsdesign Det norske teknologiselskapet Zaptec, får internasjonal anerkjennelse for nytt norsk kommunikasjonsdesign.