Solveig Møskeland har tidligere jobbet for Tine SA, Rush Trampolinepark og Smarthotel. Nå er hun klar for et nytt kapitel i Skarp Reklamebyrå

Solveig er nyansatt i Skarp Reklamebyrå

Solveig Møskeland skal jobbe som tekst og innholdsprodusent for reklamebyrået

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Skarp Reklamebyrå henter tidligere salgsleder i Smarthotel Forus, Solveig Møskeland i stillingen som innholdsprodusent. Hun har stor tro på at i samarbeid med resten av temaet kan skape verdifullt innhold for kundene framover.

Jeg har lenge hatt et ønske og mål om å kunne jobbe i et team med kreative mennesker. I tillegg er det spennende med større bredde og variasjon i oppgavene, i tillegg til å være med på å levere «hele pakken» ut til kundene. Skarp har mange ulike kunder som det blir spennende å jobbe inn mot, som skaper en stor variasjon i arbeidsdagen, forteller Møskeland til KOM24.

Arbeidet som skal gjøres framover er tekst og innholdsproduksjon til sosiale medier. Etterhvert vil hun også jobbe med kundekontakt og salg.

Jeg kommer rett fra Smarthotel Forus. Det var ikke nødvendigvis det at jeg ønsket å skifte jobb, men det som var avgjørende var at det var akkurat Skarp som utlyste stillingen som innholdsprodusent.

Fra tidligere har Møskeland en bachelor i PR- og kommunikasjonsledelse på Handelshøyskolen BI i Oslo. Allerede under studiene valgte hun retningen sosiale medier.

– Jeg har vært innom Tine SA som kundekonsulent, Rush Trampolinepark som markedsansvarlig og Smarthotel hos salgsleder. På alle arbeidsplassene har jeg i ulik grad vært involvert i nettopp sosiale medier, og stått for innholdsproduksjon. Interessefeltet mitt er bredt, noe som jeg tror passer fint sammen med gjengen hos Skarp og kundene de representerer.

Powered by Labrador CMS