HOFF har valgt byrået 11:11 som partner. På bildet fra venstre: Kjell-Ivar Karlsen, Marcus Hassel, Elisabeth Moe, Heidi L. Bergsbakken, Espen Haugen, Jon Nævestad og Torkel Skjolden.

HOFF velger 11:11 som samarbeidspartner

Byrået 11:11 kan nå legge til merkevaren HOFF på kundelisten.

Publisert

– Vi er veldig stolte over tilliten HOFF har vist oss. HOFF er en merkevare med en sterk historie og stort kreativt potensial. Sammen skal vi utvikle ideer som både inspirerer og skaper verdi, sier Espen Haugen, daglig leder i 11:11, i en pressemelding.

HOFF har gjennom årene produsert dypfryste potetprodukter. 

Samarbeidet med 11:11 representerer et spennende steg mot videre vekst gjennom innovasjon og kreativitet, heter det i pressemeldingen.

– Når vårt tidligere kreative team byttet til 11:11, så vi en naturlig mulighet til å fortsette det sterke samarbeidet med dem der. Vi ønsker en partner som kan omdanne forretningsutfordringer til kreative muligheter, og det leverer 11:11 til fulle, sier Elisabeth Moe, innovasjons- og markedssjef i HOFF. 

For HOFF er fokuset på insikt, strategi og ideer nøkkelen til å videreutvikle merkevaren og styrke posisjonen i et konkurranseutsatt marked, skriver de.

– HOFF er mer enn bare god mat – det er en merkevare som skaper glede og inspirasjon. Vi ser frem til å utforske det unike potensialet som norske poteter har, og bruke det til å lage kommunikasjon som skiller seg ut, sier Marcus Hassel, kreatør i 11:11.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS