Fra venstre: Morten Andresen, Frederik Horn og Mattis Bentzen.

Horn & Co står bak nytt konsept for A-møbler

Horn & Co står bak det nye kommunikasjonskonseptet for A-Møbler. Med seg på laget har de Hvemm - det nyetablerte reklamebyrået til Morten Andresen og Mattis Bentzen.

Publisert Sist oppdatert

– Fordi det finnes konkurrenter som er større og mer kjent, er det ekstra viktig å få frem avsender. Derfor har vi laget et konsept hvor det er umulig å ikke få med seg hvem som snakker. Et konsept som tar utgangspunkt i navnet og logoen, sier Mattis Bentzen i en pressemelding.

Han jobber i byrået Hvemm, og er en av flere som står bak det nye konseptet til A-møbler.

Horn & Co står også bak arbeidet, sammen med en annen nettverkspartner - Jan Blichfledt i BTF Innsikt.

Slik ser det nye konseptet ut.

– Til dette oppdraget var det både trivelig, gøy og ikke minst bra å dra veksel på de kloke og gréie hodene til Morten Andersen og Mattis Bentzen i Hvemm. At de to startet opp for seg selv, har vært et lykketreff, sier Frederik Horn i Horn & Co.

A-Møbler er Norges største frittstående møbelvarehus.

Annonsene er å finne på sosiale medier og andre digitale flater. I tillegg har kundeavisen fått en visuell oppstrammer.

– A-møbler har egne folk internt som setter opp annonser og kundeavisen. Derfor var det en viktig forutsetning at konseptet kunne tas ut og videreføres av A-Møbler selv, sier Horn. 

Neste element ut i kampanjen er en profilkampanje som skal gå utendørs i uke 42. Her har Horn & Co og Hvemm fått med Sune Eriksen i Tinagent som fotograf og det er A-Møblers egne kunder som er modeller i sitt eget hjem med sin egen sofa. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS