Veas har fått ny digital kommunikasjonsplattform.

A2N står bak ny kom-plattform for Veas

A2N har fått oppgaven med å formidle rollen som renseanlegget Veas spiller med en ny digital kommunikasjonsplattform og flere informasjons- og merkevarefilmer.

Publisert

Anna-Kaisa Bergfjord Stoll, representant for Veas, sier i en pressemelding at de spiller en avgjørende rolle i å rense vannet og omdanne avløpsvann til verdifulle samfunnsressurser.

– Vår oppgave er å ikke bare redde Oslofjorden, men også å vise at vi er et ledende høyteknologisk selskap med et sterkt samfunnsengasjement, sier hun. 

I samarbeid med A2N lanserer Veas en oppdatert nettportal og et nytt digitalt visuelt uttrykk. 

Målsettingen er å fortelle Veas’ historie på en autentisk og engasjerende måte som skal formidle Veas’ samfunnskritiske rolle og moderne teknologiske tilnærming til avløpsrensing. 

– Vi har jobbet nært med Veas i over ett år for å utvikle en kommunikasjonsplattform som reflekterer deres kritiske rolle og moderne tilnærming, sier André Sunde-Nilsen fra A2N.

Den oppdaterte nettportalen inneholder en rekke filmer og animasjoner som illustrerer prosessen med å omdanne avløpsvann til verdifulle ressurser. Filmene og animasjonene har til hensikt å gjøre den komplekse prosessen forståelig og engasjerende for et bredt publikum.

Powered by Labrador CMS