HyperRedink henter fra Anorak, Fullstakk, A2N og Thon
Styrker staben med ny performance-rådgiver og prosjektleder, samt to nye innholdsrådgivere,
Denne artikkelen er over to år gammel.
HyperRedink styrker seg ytterligere med innholdsrådgiverne Marielle Lyseggen og Liva Adéle Sparboe, performance-rådgiver Sandra Follesø og prosjektleder Mari Vasaasen.
– Nå er det arbeidstakers marked – og stor konkurranse om de beste. Vi er derfor ekstra stolte over å ha sikret oss disse kanalsterke tilskuddene, sier byråleder i HyperRedink Henriette Leikanger, i en pressemelding torsdag.
Funnet riktig kompetansemiks
HyperRedink er i ferd med å gjøre en enda tydeligere dreining for å styrke det kreative og strategiske ytterligere, samtidig som de skal beholde posisjonen på innhold.
– Hos oss jobber kreatører og innholdsrådgivere tett sammen for å skape helhetlige konsepter for kundene våre. I forlengelsen av dette kommer vi derfor også til å hente flere sterke kreatører og strategiske rådgivere. Vi er sikre på at dette er den rette kompetansemiksen fremover.
Prosjektleder Mari Vasaasen har de siste åtte årene jobbet som prosjektleder i Anorak og Atyp.
– HyperRedinks evne til å tenke helhetlig fra start til slutt imponerer meg, sier Vasaasen, som startet i byrået i august.
Innholdsrådgiver Marielle Lyseggen kommer fra Fullstakk, hvor hun jobbet som digital spesialist og med sosiale medier.
– Jeg gleder meg til å jobbe i et kreativt byrå som satser tungt på innholdsmarkedsføring og kreativitet i digitale kanaler. Det blir spennende å starte på nye prosjekter sammen med dyktige kollegaer med lang fartstid i bransjen.
Stolt av å være tekstnerd
Innholdsrådgiver Liva Adéle Sparboe kommer fra Olav Thon Gruppen, hvor hun jobbet som innholdsspesialist for kjøpesentrene i Thon Eiendom sin portefølje. I HyperRedink er hun allerede i gang med søkeordsanalyser og innholdsarbeid for flere kunder.
– Det har vært fullt kjør fra første dag og jeg er omringet av inspirerende og dyktige kollegaer som utvilsom kan faget sitt. Som tekstnerd er jeg veldig stolt over å være en del av denne gjengen. HyperRedink er ledende innen innholdsbransjen og har spennende planer for fremtiden, så det var lekende lett å velge dem, forteller Sparboe.
Performance-rådgiver Sandra Follesø har bakgrunn fra A2N Digitalbyrå og MediaCom.
– Når man skaper innhold er det viktig å ha hver eneste kanal i bakhodet fra starten av prosessen. HyperRedink ser nytten av nettopp kanaltilpasning og er svært dyktige på dette. Jeg gleder meg til å bruke kunnskapen min til å bidra med å skape godt innhold fra første fase, sier Follesø.
HyperRedink er en del av Ahead Group Norway og teller nå 54 ansatte. Og består i tillegg av byråene Oculos, Elg, Nova Vista og Retail House Varejo.
– Hos oss ser vi helhetlig på kundeleveransen, uavhengig om det defineres som content eller reklame. Disse tingene må og skal henge tett sammen og vi skal være det beste byrået for den delen av markedet som er enige i dette, sier byråleder Leikanger.