Nina Skarbø Vister er ny markeds- og kommunikasjonsdirektør i Accenture

Hun kommer fra stillingen som kommunikasjonsdirektør i Knowit Experience Oslo.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

- Vi er veldig glade for å få Nina med på laget som nå skal posisjonere Accenture i Norge og Norden. Nina får ansvaret for all markedsføring og kommunikasjon i Norge og går inn i den norske ledergruppen, sier Torbjørn Eik Nes, administrerende direktør i Accenture Norge i en pressemelding.

Skarbø Vister har tidligere vært kommunikasjonsdirektør i Knowit Experience Oslo, strategisk rådgiver i Creuna, kommunikasjonsdirektør i NHO Mat og Drikke samt Head of Group Digital Communications i DNV.

- Jeg har alltid hatt et stort engasjement for teknologi og hvordan det driver innovasjon og utvikling av samfunnet. Muligheten til å få jobbe tett med et av de beste miljøene i Norge på teknologidrevet transformasjon og innovasjon var en viktig grunn til at jeg valgte Accenture, sier Skarbø Vister i pressemeldingen.

Accenture har det siste året etablert et tettere nordisk samarbeid og Skarbø Vister vil gå inn i den nordiske ledergruppen for kommunikasjon.

- Accenture jobber nå stadig tettere og mer integrert i de nordiske landene. Også innen kommunikasjon og markedsføring. Her ser vi store synergier med å ha en felles nordisk organisering kombinert med sterk lokal ekspertise. Nina har faglig tyngde, engasjement og erfaring fra både norske og internasjonale selskaper. Dette gjør at hun vil være et viktig bidrag til vår videre nordiske satsning, sier Torbjørn Eik Nes, administrerende direktør i Accenture Norge.

Powered by Labrador CMS