– Nå ønsker vi å fjerne ærefrykten mange sitter med, og vise hvor anvendelig fisken vår er, sier marketing director for SALMA, om den nye reklamefilmen.

Per Høj har dratt inn ny kunde: Har fått SALMA på kroken

Skal bidra i den daglige jakten etter variasjon på middagsbordet.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– I havgapet utenfor Bømlo lager vi verdens beste laks. Nå ønsker vi å fjerne ærefrykten mange sitter med, og vise hvor anvendelig fisken vår er, sier marketing director for SALMA, Jaroslava Juricova-Olsen, i en pressemelding mandag.

Lakseprodusenten lanserer en ny kampanje som skal bidra til å senke terskelen for å bruke den eksklusive fisken, som først og fremst er kjent for sin sashimi-vennlige fisk, at det er flere måter å bruke SALMA på.

Viktige strategiske og kreative valg

Filmen er første resultat av det nye byråsamarbeidet med Per Høj og kreatørduoen Christoffer Rontén og Theis Roksvåg Pedersen.

– Folk flest kjenner godt til SALMA og vet at den er av ypperste kvalitet, men ikke alle tenker på at nettopp derfor er det enklere å lykkes uansett hva du bruker den til. I den daglige jakten etter variasjon på middagsbordet, så er dette noe vi ønsker å minne folk om, sier Per Høj-rådgiver Carl Bækken.

I deres nye reklamefilm tar både amatører og feinschmeckere – og de midt imellom – SALMA i bruk for å komme trygt i havn med kokkeleringen.

– Sammen har vi tatt noen viktige strategiske og kreative valg. Nå gleder vi oss til å utvikle SALMA-merkevaren videre, forteller markedsdirektøren i SALMA.

Svenske Acne med regissør Daniel Wårdh har produsert filmen.


Powered by Labrador CMS