– Vi er svært fornøyde med vårt nye partnerskap med HP, sier Robert Jacobsen.

HP inc. velger Agenthuset som nytt nordisk omnichannel-byrå

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er svært fornøyde med vårt nye partnerskap med HP, som for alvor bekrefter at vårt mål om å dekke alle faser av kundereisen og arbeid med omni-channel-strukturen er helt riktig, sier Robert Jacobsen som er administrerende direktør for Agenthuset Nordic i en pressemelding.

Agenthuset er valgt som den nye nordiske partneren for HP Inc. Agenthuset er valgt til å håndtere både fysisk markedsføring i butikk og digital kommunikasjon.

– Med den erfaringen og kompetansen som Agenthuset innehar som et omni-channel-byrå, er vi overbeviste om at vi sammen vil kunne tilby den beste shoppingopplevelsen, sier Stig H. Myklebust som er nordisk sjef for HP.

– Overbeviste

Byrået har for tiden 40 ansatte fordelt i Norden, og det nye samarbeidet med HP vil involvere 15 ansatte.

– Vårt fokus hos HP er å gi kunden den absolutt beste og mest friksjonsfrie shoppingopplevelsen med nøyaktig informasjon. På den måten finner kunden alltid det produktet som passer best til deres bruksområde. Med den erfaringen og kompetansen som Agenthuset innehar som et omni-channel-byrå, er vi overbeviste om at vi sammen vil kunne tilby den beste shoppingopplevelsen via våre partnere både online og i fysiske butikker, sier Stig H. Myklebust som er nordisk sjef for HP i pressemeldingen.

– Hele kundereisen

Agenthuset har siden 2012 hjulpet bedrifter og deres merkevarer i butikker i hele Norden med å skape tilpassede shop-in-shop-konsepter, produsere salgsmateriale og utdanne personale i butikkene, samt sikre at points of sale alltid fremstår på best mulig måte.

– Da jeg startet Agenthuset i 2012, ble strategien bygget opp rundt konsulentytelser og merchandising i fysiske butikker, for å optimalisere våre kunders produktplasseringer og butikkpersonalets kunnskap. Med et stadig skiftende marked og økende fokus på den digitale shoppingopplevelsen, hadde vi et ønske om å være en del av hele kundereisen, uansett om det var online eller offline, sier Robert Jacobsen.

Powered by Labrador CMS