
TIBE Oslo har sikret seg Alex Sushi som ny kunde
Sammen skal de utvikle en helhetlig kommunikasjon, oppgradert visuell identitet og styrke restaurantens digitale tilstedeværelse – med særlig fokus på takeaway, eventer og arrangementer.
Alex Sushi har valgt TIBE Oslo som strategisk og kreativ partner i arbeidet med å videreutvikle merkevaren.
Det meløder byrået i en pressemelding.
– Alex Sushi har et sterkt navn og et unikt produkt. Vår jobb blir å hjelpe dem med å rendyrke posisjonen i markedet og treffe både bedriftsmarkedet og forbrukere med en mer helhetlig og inspirerende tilnærming, sier Siv Trælvik Breien, kreativ rådgiver i TIBE Oslo.
Samarbeidet omfatter blant annet oppgradert visuell identitet, nettside, innhold til sosiale medier og kampanjer, samt konsept og kommunikasjon rundt takeaway og levering til arrangementer.
– Vi var ute etter en samarbeidspartner som forstår både det estetiske og det strategiske – og TIBE overgikk forventningene våre på begge områder. De er blant de få som virkelig har klart å forstå oss og komme med idéer vi kjenner oss igjen i, sier Thea Sandberg i Alex Sushi.
TIBE Oslo har den siste tiden styrket sin posisjon innenfor aktører i mat- og restaurantbransjen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no