F.v. Hanne Jegleim - Business Director i MediaCom, Tale Gjøvik - Business Director i Starcom og Bjørn Devold Eidsvig - Strategisk rådgiver i OMD forteller om hva de håper å se under årets Aller Best, hva som kreves av et vinnercase og tips til de som skal lage case for første gang.

Dette er juryen i Aller Best 2022

De skal kåre årets beste kampanjer i Aller Media.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Aller Best er en casekonkurranse for kampanjer kjørt i Aller Media. Her blir de gode ideene, de kreative løsningene og resultatene som følger, vurdert og premiert av en kompetent jury.

I fjor stakk Telenor T-We av med seieren og nå er juryen allerede i gang med å finne de beste kampanjene til Aller Best Q1. Juryleder og kommersiell direktør i Aller Media, Chris Tallerås Steen er meget fornøyd med årets jury.

- I Aller Best har vi definerte kriterier som skal oppfylles i et case. Juryen er rustet med omfattende kompetanse, erfaring og innsikt i markedet, og vil bidra med godt faglig innspill og diskusjoner ved juryeringen. Vi ønsker årets jury hjertelig velkommen til Aller Best 2022, sier Tallerås Steen.

Årets jury består av Hanne Jegleim, Business Director i MediaCom, Bjørn Devold Eidsvig, Strategisk rådgiver i OMD og Tale Gjøvik, Business Director i Starcom.

– Jeg er for det første veldig spent på å se hvordan casene presenteres, sett fra salgssiden. Jeg håper å se case som er kreative, spiller på mediets egenskaper og som benytter unik innsikt til å skape gode resultater. Banebrytende bruk av medier er alltid spennende, og spesielt hvis det gjøres på en måte som er relevant for merkevaren, sier Eidsvig i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS