Kommersiell avdeling i Aller Media henter ny campaign manager
Styrker også laget med to nye shopping og affiliateansvarlige.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi har fått på plass mange flinke og riktige personer, og vi er stolte og ydmyke over at det er så mange som ønsker å jobbe hos oss i Aller Media. Vi skal fortsette å bygge bred og solid kompetanse på tvers av avdelingene våre, sier kommersiell direktør Chris Tallerås Steen, i en pressemelding onsdag.
Aller Medias kommersielle avdeling har fått på plass en ny campaign manager og to nye shopping og affiliateansvarlige.
– Det er alltid spennende med nye kollegaer! De tar med seg kompetanse og erfaringer, som gir oss enda bedre innsikt i markedet og kundenes totale mediemiks. De utfordrer oss, og det har vi godt av!
– Jeg passer nok til denne rollen
Guro Grøndalen trer inn i rollen som campaign manager med ansvar for kampanjer for profilene i Aller Social Club, fra de er solgt fram til de blir publisert. I rollen blir hun mellomleddet mellom kunden og profilen og blir ansvarlig for å blant annet videreformidle brief fra kunden til profilen, følge opp og forsikre at materiale blir levert og publisert i tide.
– Jeg passer nok til denne rollen nettopp fordi jeg elsker å holde orden på ting, skape gode rutiner som gir gode resultater og ikke minst så syns jeg det er utrolig gøy å jobbe med mennesker, sier Grøndalen.
Hun brenner for å skape gode kundeforhold, og har over 10 års erfaring fra roller hvor hun har måttet håndtere mennesker og kundeforhold.
Godt kjent med faktorene
Rebecca Wohl og Helene Førre trer inn i stillingene som shopping og affiliateansvarlig. Wohl er allerede godt i gang i stillingen som hun tok over før sommeren.
– Affiliate markedsføring er et felt jeg har god erfaring fra. Derfor er jeg godt kjent med modellen og faktorene som er viktig å ta hensyn til. Jeg har også jobber med digital markedsføring og PR i en bransje hvor trendanalyse står sentralt, og gleder meg til å bruke denne kunnskapen i min nye stilling, sier Wohl.
Førre har en bakgrunn innenfor blant annet SEO.
– Det har gitt meg bred forståelse både i form av innholdsproduksjon, analyse og AB-testing. Jeg har lært meg masse om forskjellige kundegrupper og deres søkeatferd. Å holde seg oppdatert på trender mener jeg er utrolig viktig for både merkevaren og kundereisen, forteller Helene.
Med tidligere erfaring og kunnskap fra både en bachelor- og mastergrad, samt jobb ønsker hun å kunne bidra med et unikt perspektiv på innholdsproduksjonen i avdelingen, og løfte Aller Media ytterligere.