Aller Media ansetter fire nye i kommersiell avdeling
En oddsekspert, to eksperter på annonse og ny Yield Manager er nå på plass i kommersiell avdeling i Aller Media.
Aller Media ansetter fire nye i sin kommersielle avdeling.
Bernando Andres Tolentino Sandholt (25) jobber nå som Ad Operation Manager, Vebjørn Ekløw Eriksen (26) som KAM Programmatic, Silje Fylling (27) er nå Yield Manager, mens Sara Wiberg (27) er deres nye innholdsprodusent og oddsekspert.
– Dette er fine folk med spennende kompetanse innen kjerneområder som er viktige for oss. Jeg er skikkelig stolt og glad for å få dem på laget, sier kommersiell direktør Chris Tallerås Steen i Aller Media på deres egen hjemmeside.
Vebjørn Ekløw Eriksen kommer fra Publicis Starcom som Performance Executive på det programmatiske teamet, der han hadde overordnet kundeansvar.
Bernando Andres Tolentino Sandholt har en bachelor i digital markedsføring, og denne sommeren fullfører han en master i markedsføringsledelse.
Sara Wiberg er tidligere frontsjef i Nettavisen på sportspill og oddsekspert, i tillegg til å ha vært prosjektleder for sportspill med fokus på innovasjon og vekst.
Silje Fylling kommer fra byråsiden. Først jobbet hun med analyse og innsikt i IUM/UM/Mediebrands, og som programmatisk spesialist i Dentsu Media Services. Nå er hun i gang med optimaliseringen av Aller Medias digitale varelager