Foran fra venstre: Lillian Schmidt, Emilie Samuelsen, Camille Rogien og Christoffer Nydahl. Bakre rad Anders Aspaas og Andrea Rognan. Amalie Skevik var ikke til stede da bildet ble tatt.

Netlife utvider byrået - og henter tilbake tidligere administrasjonssjef

Styrker seg betydelig innen UX.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Design- og teknologibyrået Netlife henter inn fem nye UX-designere, en innholdsdesigner og en ny-gammel salgsekspert til byrået.

– Vi er så fornøyde med å ha sikret oss alle disse sju smarte og fine menneskene på laget vårt. Jeg gleder meg til alt vi sammen skal få til fremover, og ikke minst se kundene våre få gleden av å jobbe med dem, sier daglig leder i Netlife, Beth Stensen i en pressemelding.

Nykommerne til UX-teamet er Emilie Samuelsen, Christoffer Nydahl, Amalie Bauge Skevik, Lillian Schmidt og Camille Rogien.

– Jeg ville jobbe i et design- og innovasjonsdrevet selskap hvor jeg kunne lære fra andre kunnskapsrike designere. Da var Netlife et naturlig valg for meg, sier Rogien.

Samuelsen kommer fra studier ved Universitetet i Bergen og markedsføringsbyrået Cure, Nydahl og Skevik rett fra masterutdanning ved AHO i Oslo, Schmidt fra Helseapps hvor hun blant annet har jobbet mye med Helseboka i pandemitid, og sist Rogien som kommer fra DNB.

– Det som er viktig for meg er en kultur med fokus på mennesker og inntrykket er at Netlife er best i klassen på dette, sier Schmidt.

På innhold kommer Andrea Rognan fra jobben som leder av satsingen med innholdsdesign i Sopra Steria.

– Netlife har bærekraft langt fremme i måten de jobber på. Det er ekstremt relevant for alle som jobber innen innholdsdesign, og strengt tatt for alle fagområder, sier hun i samme melding.

Siste nyankomne er ikke ukjent for Netlife. Anders Aspaas har vært administrasjonssjef i Netlife i seks år. Etter et treårig opphold i helse-startupen Confrere, vender han nå tilbake til sine gamle kollegaer. Denne gangen som salgsekspert til byrået.

Powered by Labrador CMS