Stian Opsalhagen er ny strategisk rådgiver i God dag.

Byrået God dag henter rådgiver fra hotellkjede

– En mulighet vi måtte ta.

Publisert

Stian Opsalhagen er ny strategisk rådgiver i byrået God dag. Han kommer fra en jobb i Saga Hotel Oslo. 

Opsalhagen har utdannelse innen salg og markedsføring fra Høyskolen Kristiania, og har vært i hotellbransjen siden 2012. 

– Vi har lenge prøvd å få tak i Stian. I tillegg til å skli rett inn i miljøet hos oss, tar han med seg en sterk forretningsforståelse. Som direktør, har Stian jobbet målrettet med merkevarebygging for et av Oslos mest unike boutiquehoteller. Stian er en stor ressurs og blir viktig for oss i tiden fremover, sier leder for kundestrategi, Anders Berg, i en pressemelding. 

Stian har bakgrunn fra hotellbransjen, hvor han har vært med i arbeidet med å sette et relativt lite hotell på kartet. Etter elleve år i Saga, er han klar for nye utfordringer.

– Jeg har vært nysgjerrig på å jobbe i byrå lenge. Jeg har jobbet tett med byråer i Saga, og sett hvordan det har påvirket veksten vår. Nå tar jeg med meg erfaringene fra å sitte på den andre siden av bordet, inn i den nye jobben, sier Opsalhagen.

God dag het tidligere B17, men byttet navn i år. Til tross for tøffe tiden bransjen opplever generelt, ville de ikke la denne muligheten gå fra dem.

– Det skjer mye spennende hos oss for tiden, og dette var en mulighet vi måtte ta. Vi er heldige som får på plass en som kan utvide perspektivet oss, og som gjennom hele karrieren sin har jobbet målrettet for å ta kampen mot store, etablerte konkurrenter. Jeg tenker at det forteller litt om ambisjonsnivået vårt, avslutter Anders Berg.

Powered by Labrador CMS