Bak fra venstre, Nichlas Tangen, kreativ leder hos Panorama, Hilde Myhren hos Rørosmeieriet, Andrea Pasman Hauger, Designer hos Panorama, Nede fra venstre, Velte Nyhus, Designer hos Panorama, Kristin Bendixvold hos Rørosmeieriet, Oscar Michaelsen hos Molo&Co, Jan Petter Fredstad, Byråleder hos Panorama.

Rørosmeieriet inngår avtale med nytt byrå

Designbyrået Panorama har fått oppdraget med å fornye emballasjedesignet.

Publisert

– Mjølk er mer enn melk, og vi mener det er summen av alt vi gjør som gjør at mjølka og produktene våre smaker så godt. Derfor må også emballasjedesignet videreutvikles, sier Hilde Myhren, emballasjeansvarlig hos Rørosmeieriet, i en pressemelding.

De har også jobbet med Panorama tidligere.

Målet med designprosjektet er å fremstå som én sterk, samlet merkevare, med en tydeligere branding på tvers av alle produkter. 

– Et stort fokus er økt tilstedeværelse i butikkhyllene, samt å kommunisere våre verdier og styrke ønskede assosiasjoner knyttet til merkevaren, sier Myhren. 

– Å få være med å videreutvikle Rørosmeieriet i tett samarbeid med teamet der og Oscar Michaelsen i Molo&Co er en drøm for oss i Panorama, sier byråleder Jan Petter Fredstad.

Hos Panorama vil teamet bestå av Nichlas Tangen, Vetle Nyhus, Andrea Pasman Hauger og Jan Petter Fredstad.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS