![jerneteamet i Metro, fra venstre: Kjartan Høvik, Helene Knutsen, Anette Holtan, Linn Borger Eriksen og Richard Wold. jerneteamet i Metro, fra venstre: Kjartan Høvik, Helene Knutsen, Anette Holtan, Linn Borger Eriksen og Richard Wold.](https://image.kom24.no/794836.webp?imageId=794836&x=0.00&y=8.41&cropw=100.00&croph=55.58&width=720&height=411&format=jpg)
Metro Branding vinner NDLA-anbudet
Metro Branding er valgt som ny samarbeidspartner for Nasjonal digital læringsarena, NDLA, etter en omfattende anbudsrunde. Byrået skal bidra til å styrke digital læring i Norge.
Blant ti tilbydere oppnådde Metro Branding høyest poengsum både på løsningsforslag og kompetanse, og ble tildelt kontrakten basert på beste forhold mellom pris og kvalitet.
– Det har vært en tøff konkurranse, med mange kompetente deltakere. Nivået er skyhøyt. Nå gleder vi oss til å komme i gang, og ser fram til det videre samarbeidet med gjengen i Metro, sier Hilde Schjølberg Evensen, leder for kommunikasjon og marked i NDLA i en pressemelding.
Avtalen har en verdi på inntil seks millioner kroner og byråer som Tante Randi, TRY Råd, Mannheimer og Nucleys ville og ha avtalen.
Metro Branding har over flere år samarbeidet med NDLA om strategisk kommunikasjon, og i 2024 utviklet byrået en helt ny visuell identitet for læringsplattformen.
– Vi er utrolig stolte over at vi nå kan videreføre samarbeidet. Vårt mål er å styrke NDLAs samfunnsoppdrag gjennom tydelig og engasjerende kommunikasjon, sier Anette Holtan, strategisk rådgiver i Metro Branding.
Byrået skal bidra med tjenester innen strategi og rådgivning, kommunikasjon og design. Avtalen strekker seg over 2 år, med start allerede nå i februar 2025.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no