ANFO bruker interne krefter til juryleder i Martech Awards
Årets jury er klar.
– MarTech Awards er en arena for å vise frem effektive og innovative løsninger i markedsteknologi. Det er ikke bare en konkurranse, men en feiring av teknologisk finesse og kreativitet. Konkurransen tar pulsen på bransjen og feirer de arbeidene som driver bransjen fremover, sier Fredrik Pettersson som er Teknologidirektør i ANFO og jurygeneral i årets MarTech Awards, i en pressemelding fra ANFO.
ANFO MarTech Awards blir i år arrangert for andre gang.
Årets jury består av fagpersoner fra både byrå- og annonsørsiden.
– Dette er et knippe med svært kompetente folk, og jeg er sikker på at de kommer til å gjøre en strålende jobb med juryeringen. Vi har med oss noen gjengangere fra fjorårets jury, og noen nye tilskudd. Til sammen blir det en spennende mix som representerer bransjen godt, sier Julie Rønning-Arstad som er konkurranseansvarlig for MarTech Awards i ANFO.