No Isolation inviterte til byråkonkurranse, landet på duoen fra Netlife og Caulis
Sammen skal de hjelpe No Isolation med å gjøre verden til et mindre ensomt sted.
Denne artikkelen er over to år gammel.
No Isolation inviterte til konkurranse for å finne byrået som skal hjelpe dem med en ny digital markedsføringsstrategi og å innta nye markeder. De landet på superduoen Netlife og Caulis, opplyser de i en pressemelding tirsdag.
– Netlife og Caulis skilte seg ut på et sterkt fagfokus og en tankegang som traff oss veldig godt, sier Anna Holm Heide i No Isolation, og fortsetter:
– Vi trenger en samarbeidspartner som både er gode på strategi, metodikk, markedsføring og som fokuserer på hele bildet. I tillegg så vi etter noen som kan hjelpe oss med å skalere til andre markeder på en god og effektiv måte. Netlife og Caulis leverte en god og analytisk pitch på alle disse punktene. I tillegg kjenner vi Netlife fra før og har bare gode erfaringer med dem.
Meningsfylt oppdrag
Og trioen gleder seg til å jobbe sammen.
– Vi er skikkelig stolte over å ha fått dette oppdraget fra No Isolation, sier Margrethe Lunde i Netlife.
De har allerede jobbet med å utvikle de digitale kanalene deres.
– Det er et utrolig meningsfylt oppdrag, spesielt fordi produktene deres løser ekte og viktige problemer i verden! Nå skal vi sørge for at enda flere får øynene opp for No Isolation og Komp, både i Norge og internasjonalt. Så er det selvfølgelig ekstra gøy og nok en gang få jobbe sammen med den dyktige gjengen i Caulis!
Som innrømmer at de er ekstra motiverte og stolte av å bistå No Isolation og deres produkt Komp til å vokse.
– Det er en givende mulighet å kunne være med på å øke kjennskap og salg av teknologi som har som mål om å knytte mennesker sammen og redusere ensomhet. Vi er også glade for at vi kan samarbeide med Netlife på nok et spennende oppdrag. Vi utfyller hverandre utmerket ved at vi begge benytter oss av tilsvarende metodikk, samtidig som vi er sterke på ulike fagområder, avslutter Petter Hansen i Caulis.