NORD DDB og Maarud er ute med nye reklamer.

NORD DDB og Maarud ute med ny kampanje

Har jobbet sammen i lanseringen av «Potetgull Intense».

Publisert

Kampanjen startet i midten av februar på TV, online video, sosiale medier og utendørsflater. 

Nord DDB står bak kommunikasjonskonseptet og kampanjen.

– Vi har kost oss veldig med å sette gutta i situasjoner som kanskje kunne måle seg med de nye smakene. Spørs om de er enige da?, spør kreatørduoen Jakob Steinmo og Henriette Fürst i en pressemelding.

De nye filmene er produsert av Einar Film, med Torstein Bjørklund på regi. Animasjonene er produsert av The Chimney Pot.

– Fra produktutvikling til emballasjedesign og kommunikasjon, skal kampanjen gi maksimal oppmerksomhet til smak og uimotståelige ingredienser. Målet er en smakseksplosjon som virkelig treffer og begeistrer målgruppen, avslutter Head of Marketing, Maria Heimisdottir Brennodden.

SoMe-filmene er laget av SoMe-kreatør Anna Katharina Løvseth fra Nord DDB.

– Det har vært skikkelig gøy å gi reklamefilmene en egen SoMe-vri. Jeg digger å fange de uplanlagte, spontane og morsomme øyeblikkene på opptak – for å så skape noe eget og engasjerende som kan gi kampanjen nytt liv på sosiale medier.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS