«Ingen kjenner dagen bedre» er slagordet til Gjensidige i deres nye kampanjevideo.

Gjensidige slipper sin årlige kundeutbytte-kampanje

Kampanjen er laget i samarbeid med reklamebyrået Anorak.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Færre forsikringssaker gir mer overskudd på deling for Gjensidiges kunder, og dette er det 13. året på rad at kundeutbyttet deles ut, gjennom Gjensidigestiftelsen.

Nytt av året er at det i kampanjen setter søkelys på den skadeforebyggende atfer- den som påvirker kundeutbyttet.

– Som vi lover i kommunikasjonskonseptet «Ingen kjenner dagen bedre», kan vi i Gjensidige et og annet om hvordan man unngår skader og uhell. Men vi hadde ikke greid det alene, sier markedssjef i Gjensidige Gro Grotle i en pressemelding.

Kampanjekonseptet «Takk! Og vær så god» vil leve på tvers av eksterne og egne kanaler gjennom hele sommeren, med en stor variasjon av uttak og flater.

– God forebygging skjer i samarbeidet mellom oss og kundene våre, derfor skulle det bare mangle at de også̊ får sin del av overskuddet, sier markedssjefen.

Reklamefilmene er produsert av Social Club i samarbeid med Anorak.

Powered by Labrador CMS