Tormod Olsen er ny Head of Business Development i Journey Group.

Journey Group henter tidligere markedsdirektør i Ticketmaster

– Det trigger meg at Journey er et byrå som ikke er som alle andre byråer, sier Tormod Olsen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg har jobbet med markedsføring siden displaybannere var nytt og spennende og vi krysset fingre for at det leverte. Nå har verden kommet mye lenger og det blir spennende å jobbe med å levere de neste og beste markedsføringsløsningene, sammen med gjengen i Journey, sier Tormod Olsen i en pressemelding.

Det Oslo- og Stockholmbaserte digitalbyrået Journey Group fortsetter å vokse. Olsen er hentet inn som Head of Business Development, og vil ha særlig ansvar for kommersiell utvikling av den norske og svenske virksomheten.

– Vet at det ikke blir kjedelig

– Det trigger meg at Journey er et byrå som ikke er som alle andre byråer. Journey er et byrå der fremtiden ikke er satt, men spennende, fremoverlent og helt garantert til fordel alle som er i, med og rundt Journey. Jeg er ikke 100 prosent sikker på hva jeg går til, men jeg vet at det ikke blir kjedelig!

Olsen startet sin karriere i online markedsavdelingen i Color Line AS. Deretter gikk han videre til Aegis-byrået Carat Interactive, hvor han jobbet med nett- og mobilmarkedsføring i fire år, før et opphold som byråansvarlig i Dagbladet. Siden ble han markedsdirektør i Ticketmaster Norge – en stilling han holdt i nærmere sju år. De siste fire årene har Olsen vært CEO i Arena Oslo, en innovasjonsklynge som fokuser på reiseliv og kreativ næring i Oslo.

Journey Group, som er en fusjon mellom det norske digitalbyrået Omega Group og svenske Raw Digital, teller nå 55 ansatte fordelt i Oslo og Stockholm.

Powered by Labrador CMS