Tilbake i Dinamo etter 20 år
Dinamo Reklame har ansatt Espen Dysvik Hagen som kreativ leder.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Dette er i mine øyne landets smarteste kommunikasjonsmiljø, men også det mest sympatiske. De har allerede staket ut en farbar og spennende kurs, og jeg gleder meg til å bidra med mitt for at Dinamo skal bli en enda tydeligere stemme i den norske kommunikasjonsbransjen fremover, sier Espen Dysvik Hagen, i en pressemelding.
– Sær og fin fyr
Han har en bred bakgrunn fra reklamebransjen, men er også ikke-praktiserende bibliotekar. Karrieren startet for over tyve år siden i nettopp Dinamo Reklame, men han har etter det vært i byråer som Hei!, DDB, Grey og Electricbrandy. Og avgjørelsen om å bli en del av Dinamo Reklame var enkel.
– Det var en var en «no-brainer».
Hagen kommer senest fra Geelmuyden Kiese, der han var kreatør og senior strategisk rådgiver. I tillegg til å være kreativ leder, skal han jobbe som tekstforfatter i tospann med AD Arnt Heggli.
– Espen er en sær og fin fyr. Han bringer med seg faglig tyngde, god samfunnsforståelse og en liten dose galskap, noe som vil passe godt inn i vårt miljø, sier leder i Dinamo Reklame, Heidi Holm. Vi har et sammenfallende syn på hvor vi bør være i fremtiden, og denne ansettelsen er en viktig brikke for å fortsette den spennende utviklingen vi nå er inne i.